Hva ønsker du hjelp til?

Oversikt over hva du kan opprette selv i nettbanken, hvordan bestille produkter digitalt og se oversikt over nyttige lenker.

Hvordan opprette:

Nyttige lenker:

Kom i gang med:

Ofte stilte spørsmål

Her har vi samlet spørsmål og svar fra våre kunder. Oversikt over de vanligste feilmeldingene i nettbank og hva du kan gjøre for komme deg inn i nettbank.

BID-feilmeldinger :

Spørsmål og svar:

Hvordan kontakte oss

Åpningstider og adresser til alle våre kontor. Kundesenteret kan hjelpe deg med bank og forsikring utover våre åpningstider.

Kundeservice

Finner du ikke det du leter etter her kan du kontakte oss på:

Telefon: 74 31 28 60
e-post: firmapost@grong-sparebank.no
Tilgjengelig på telefon:
07.00 - 23.00 mandag - fredag
09.00 - 23.00 lørdag - søndag

Du treffer oss i Grong Sparebank
09.00 - 15.00 mandag til fredag
    
                                               

Sperre kort

Behøver du å sperre ditt bankkort eller kredittkort kan du gjøre dette selv under "Sperre kort" i mobil- og nettbanken. Nytt kort kan du bestille samtidig. Alternativt kan du ta kontakt med vår døgnåpne sperretjeneste ved å ringe +47 915 03 850.

 


Våre ansatte

Finn kontaktinformasjon til din personlige kunderådgiver og andre ansatte i banken.

Åpningstider, adresser og telefonnummer